Hej.
Mig og en kammerat er netop i gang med opstart af en virksomhed, og vi er blevet henvist til denne side med dygtige programmører, og vil gerne høre om det er muligt at en af jer herinde kan programmere et program lignende dette: http://www.mangobikes.co.uk/bike-builder/ på vores website som hedder: http://www.rouleur.dk og er lavet inde i cms systemet wordpress.
Vi laver selv produkt billederne til det.
er det muligt at en af jer kan dette??
//Andreas og Kristian
Programmering af javascript til wordpress
-
- Level 0 - Null
-
- Level 9 - Conjurer
Re: Programmering af javascript til wordpress
Ingen tvivl om at der nok er en dygtig programmør eller to herinde som kan finde ud af det - men hvad ville i give for det? I må jo huske på at der ikke er noget som er gratis i denne verden.
Når det så er sagt, så synes jeg jeres opslag virker en lille smule off. Jeg har i hvert fald svært ved at se, hvad jeres forretning har med spil at gøre. (måske jeg har overset et eller andet)
Siden i er et start-op firma, ville mit bedste tip være at I prøver at finde nogle universitet studerende, som har programmering som en del af deres faglinje - eksempelvis folk fra DIKU, DTU osv. Antaget at I ikke har så mange penge at gøre godt med, kan I lettere overtale en studerende fordi sådan et projekt vil være med til at opbygge den studerendes CV/Portfolio.
Held og lykke med projektet.
Når det så er sagt, så synes jeg jeres opslag virker en lille smule off. Jeg har i hvert fald svært ved at se, hvad jeres forretning har med spil at gøre. (måske jeg har overset et eller andet)
Siden i er et start-op firma, ville mit bedste tip være at I prøver at finde nogle universitet studerende, som har programmering som en del af deres faglinje - eksempelvis folk fra DIKU, DTU osv. Antaget at I ikke har så mange penge at gøre godt med, kan I lettere overtale en studerende fordi sådan et projekt vil være med til at opbygge den studerendes CV/Portfolio.
Held og lykke med projektet.
Kristian Hedeholm
Game Programmer at Tripledesign
Twitter: @KristianHede
LinkedIn: Kristian Hedeholm
Game Programmer at Tripledesign
Twitter: @KristianHede
LinkedIn: Kristian Hedeholm