Man fristes til at nøjes med at skrive "I rest my case"... :shock:
JAPPA: Du har ret i at der sidder forskellige folk "derude" som har forskellige evner indenfor spiludvikling, og hvis man kunne samle nogle af dem kunne man med lidt hårdt arbejde og meget held muligvis få en form for succesfuldt produkt ud af det.
Det som jeg og vonknut så prøver at gøre dig opmærksom på er at hvis DU vil tiltrække disse mennesker er DU nødt til at fremstå anderledes end du gør pt.
Du ser jo dig selv som dygtig indenfor de områder du arbejder med, og vil gerne have andre talentfulde mennesker til at støtte op om dit projekt og det kræver ikke bare at du selv ER dygtig men i høj grad at du FREMSTÅR dygtig (og seriøs). Det handler om marketing, du kan jo også have lavet et super godt spil og alligevel se det dumpe fælt økonomisk, fordi du ikke har fået markedsført det godt nok. Og det er her jeg siger du fejler, du sælger hverken dig selv eller dine projekter godt nok til at jeg kan forestille mig at du har fået bunker af henvendelser fra interesserede folk.
Og læs så lige min først post igen, du forstod den tydeligvis ikke 8-)
Og nej "gamecreator" er ikke en titel i spil-industrien.
Lækker name-dropping, jeg glæder mig til at se dit "Sonic & Mario in House of the Dead - Wipeout edition" spil, det er en interessant blanding
Min bottomline er følgende: At søge folk til et fritidsprojekt er som at søge folk til et job, bare sværere da man ikke kan tilbyde dem løn. Derfor er det meget vigtigt at man bruger tid på at lave et godt velformuleret opslag... Og det er jo ikke for min skyld du skal gøre det, men din egen. Du kan misforstå det jeg har skrevet alt hvad du vil, og tænke at jeg er en amatøragtig idiot der kalder dig en ordblind thailænder, men det ændrer ikke på det faktum at dit mangelfulde opslag ikke virker efter hensigten. Og hvis du vælger at tage noget kritik til dig (fra f.eks. vonknut og jeg), tænke over det og lave et forbedret opslag så kan det øge dine chancer for at finde ligesindede betragteligt. Dog er det som tidligere nævnt i sig selv en ekstrem svær opgave, jeg er selv igang med et fritids spil-projekt og kender til nogle af problemerne.
Men du skal da have props for din iværksætterånd og din ivrighed for at få lavet nogle spil, håber du kommer i gang med et spændende og lærerigt projekt.
P.S. Du har postet tråden i et helt forkert forum, den hører helt sikkert ikke til under "IGDA".