Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af alt ov

LULU
Level 3 - Infant
Posts: 39
Joined: 09 Nov 2015, 13:20

Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af alt ov

Unread post by LULU » 09 Nov 2015, 13:24

Hej jeg er en Designer og er her for at finde en Partner til it stort Game Projekt :)

et som du vilde kunne leve af framover :D

Du skal helst væger fra Århus området

du skal kunne "css" "html" kodning

du skal væger go til Databases Styring :)

+ " C# " vilde væger rit godt vis du kan i fremtiden :)

du skal Kunne LSL kodning Eller væger gode til at læger ny kodning som ( LSL ) hurtige ;)

og du skal væger villig til at skrive under på en non-disclosure agreement :)

Du vil få 50% af alt overskude :)

send mig en Mail
Last edited by LULU on 12 Nov 2015, 12:39, edited 1 time in total.

User avatar
Instawin
Level 17 - Jade Raymond
Posts: 171
Joined: 30 Apr 2015, 09:28
Location: Copenhagen
Contact:

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by Instawin » 10 Nov 2015, 08:58

Spam?
Rasmus Ravnsbjerg Byriel
Game Director - GameMasterz

You miss 100% of the shots you don't take.

The difference between master and beginner - The master has failed more times than the beginner has even tried!

WishPotato
Level 1 - Speck of dust
Posts: 11
Joined: 10 Jan 2015, 01:35
Location: Fuglebjerg
Contact:

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by WishPotato » 10 Nov 2015, 10:15

Føles som spam.

LULU
Level 3 - Infant
Posts: 39
Joined: 09 Nov 2015, 13:20

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by LULU » 10 Nov 2015, 10:50

Instawin wrote:Spam?
NO it is not Spam its Just not for English Users

its only for DK Users ;)
Last edited by LULU on 10 Nov 2015, 11:01, edited 2 times in total.

LULU
Level 3 - Infant
Posts: 39
Joined: 09 Nov 2015, 13:20

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by LULU » 10 Nov 2015, 10:52

Instawin wrote:Spam?
NO it is not Spam its Just not for English Users

its only for DK Users ;)
Last edited by LULU on 10 Nov 2015, 11:02, edited 2 times in total.

LULU
Level 3 - Infant
Posts: 39
Joined: 09 Nov 2015, 13:20

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by LULU » 10 Nov 2015, 10:52

WishPotato wrote:Føles som spam.
nej det er det ikke lol ??? så lad væger med at spille min tide tak ;)

WishPotato
Level 1 - Speck of dust
Posts: 11
Joined: 10 Jan 2015, 01:35
Location: Fuglebjerg
Contact:

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by WishPotato » 10 Nov 2015, 11:24

1. Klap lige hesten.
2. Du joined i går, og det første du gør er at lave en tråd, og så uden at tjekke for grammatik. I forhold til resten af forumet, bliver der ikke lagt lidt mere ind i oprettelsen af denne tråd. Og så virker det til at være som mange andre former for spam der bliver lavet. Det virker blot meget utroværdigt.

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3906
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by jonaz.dk » 10 Nov 2015, 12:10

:) Ja Lulu stikker lidt ud fra mængden af brugere. Sprogligt, attitude og teknisk er der lidt udfordringer at arbejde med.

@Lulu
Men hvis du har en eller anden form for designuddannelse eller evner inden for disciplinen. Vil jeg på alle måde anbefale dig at vise dine kompetencer inde for det område for at tiltrække eventuelle samarbejdspartnere. Portofolie link eller lignende så disse kan få syn for sagen. Hvad kan du du bidrage med?
At være meget hemmelig omkring projektet er heller ikke en specielt god vej at gå.

Lige nu er min bedste vurdering at du ikke sælger dig selv eller projektet særligt godt. Håber du har flere evner end bare at få en ide. Der skal mere til nu om dage. Der findes så mange drømmere med store ideer der vil lave spil men uden evner eller penge. Hvorfor skulle folk vælge at arbejde, gratis oven i købet, på lige nettop dit projekt? (50% af 0 er 0).

Så vis os hvad du kan! Blow us away! :)

LULU
Level 3 - Infant
Posts: 39
Joined: 09 Nov 2015, 13:20

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by LULU » 10 Nov 2015, 13:00

WishPotato wrote:1. Klap lige hesten.
2. Du joined i går, og det første du gør er at lave en tråd, og så uden at tjekke for grammatik. I forhold til resten af forumet, bliver der ikke lagt lidt mere ind i oprettelsen af denne tråd. Og så virker det til at være som mange andre former for spam der bliver lavet. Det virker blot meget utroværdigt.
??? Bla bla.. vaad ???
1 spam er en Reklame
2 spam kan også væger Nonsens
= dig... (" Stop med at spam mig tak ")

User avatar
Instawin
Level 17 - Jade Raymond
Posts: 171
Joined: 30 Apr 2015, 09:28
Location: Copenhagen
Contact:

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by Instawin » 10 Nov 2015, 13:03

Enig med Jonaz,
Fair nok, at man ikke lige er en skriveWiz, man kan jo være ordblind (havde måske så nok lige fået noget til at løbe det igennem for mig - men ok, fair nok).

Den virkede bare lidt sjovt sat op, derfor studsede jeg.

Men vil også sige, at hvis det skal tiltrække nogens opmærksomhed, så skal der nok lige mere "kød på bordet".
Noget som jeg også personligt har måtte erfare.

Og som en meget erfaren rotte sagde til mig på et tidspunkt ... "Prøv at lægge din idé ud op nettet, råb om den, gør opmærksom på den, og så se om der er nogen, der vil stjæle den".
Jeg forstår udmærket behovet for at værne om det, som man synes er helt specielt, sejt, banebrydende og über cool. Men sandheden er, at mange sidder og knokler med deres egne ting, så dem, der måtte kunne være endsige bare lysår fra at være mulige "highjackers", de har formegentlig ikke tiden til det ;)

Nuvel ... blot lidt input :)
Rasmus Ravnsbjerg Byriel
Game Director - GameMasterz

You miss 100% of the shots you don't take.

The difference between master and beginner - The master has failed more times than the beginner has even tried!

LULU
Level 3 - Infant
Posts: 39
Joined: 09 Nov 2015, 13:20

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by LULU » 10 Nov 2015, 13:21

jonaz.dk wrote::) Ja Lulu stikker lidt ud fra mængden af brugere. Sprogligt og teknisk er der lidt udfordringer at arbejde med.

@Lulu
Men hvis du har en eller anden form for designuddannelse eller evner inden for disciplinen. Vil jeg på alle måde anbefale dig at vise dine kompetencer inde for det område for at tiltrække eventuelle samarbejdspartnere. Portofolie link eller lignende så disse kan få syn for sagen. Hvad kan du du bidrage med?
At være meget hemmelig omkring projektet er heller ikke en specielt god vej at gå.

Lige nu er min bedste vurdering at du ikke sælger dig selv eller projektet særligt godt. Håber du har flere evner end bare at få en ide. Der skal mere til nu om dage. Der findes så mange drømmere med store ideer der vil lave spil men uden evner eller penge. Hvorfor skulle folk vælge at arbejde, gratis oven i købet, på lige nettop dit projekt? (50% af 0 er 0).

Så vis os hvad du kan! Blow us away! :)

lol jeg tilbyder en parter en mulighed for at få en Good Indkomst ??? sår Gratis nej og Partner betyder normalt 50 50 selvom det er mig the har alle udgifterne lol

+ jeg har ikke noget at skule ???
men jeg har doge in stor Kongruent der ikke ønsker at jeg laver mit Spil
så derfor Søger jeg nu en Partner jeg kan mødes med RL ;)
så ja der er mange penge i dette Projekt ;)

vis i gerne vil høre mere om projektet så må i væger villig til at skrive under på en non-disclosure agreement :)

og ja jeg siger ikke mere om mig eller projektet uden den :)

så vis du er fra Århus området og er interesseret så må du Sende mig en Mile ;)

og så ikke mere Spam tak eller kommentar der ikke har noget med mit tilbud at gøre tak

LULU
Level 3 - Infant
Posts: 39
Joined: 09 Nov 2015, 13:20

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by LULU » 10 Nov 2015, 13:31

Instawin wrote:Enig med Jonaz,
Fair nok, at man ikke lige er en skriveWiz, man kan jo være ordblind (havde måske så nok lige fået noget til at løbe det igennem for mig - men ok, fair nok).

Den virkede bare lidt sjovt sat op, derfor studsede jeg.

Men vil også sige, at hvis det skal tiltrække nogens opmærksomhed, så skal der nok lige mere "kød på bordet".
Noget som jeg også personligt har måtte erfare.

Og som en meget erfaren rotte sagde til mig på et tidspunkt ... "Prøv at lægge din idé ud op nettet, råb om den, gør opmærksom på den, og så se om der er nogen, der vil stjæle den".
Jeg forstår udmærket behovet for at værne om det, som man synes er helt specielt, sejt, banebrydende og über cool. Men sandheden er, at mange sidder og knokler med deres egne ting, så dem, der måtte kunne være endsige bare lysår fra at være mulige "highjackers", de har formegentlig ikke tiden til det ;)

Nuvel ... blot lidt input :)

uumhhh ovkay ???...

vis i gerne vil høre mere om projektet så må i væger villig til at skrive under på en non-disclosure agreement :)

og ja jeg siger ikke mere om mig eller projektet uden den :)

så vis du er fra Århus området og er interesseret så må du Sende mig en Mile ;)

og så ikke mere Spam tak eller kommentar der ikke har noget med mit tilbud at gøre tak

WishPotato
Level 1 - Speck of dust
Posts: 11
Joined: 10 Jan 2015, 01:35
Location: Fuglebjerg
Contact:

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by WishPotato » 10 Nov 2015, 17:50

Kan godt forstå at du gerne vil holde det hemmeligt. Det er skam også fint nok. Men de andre prøver blot at informere dig om at du kan evt. være lidt mere forstålig over for at hvis du vil have en partner kunne denne tråd evt. godt have være formuleret bedre og kan nemt misforstås.

Men rør ikke denne tråd mere så du skal ikke være bange for mere "spam" fra os andre.

Held og lykke med dit projekt. :)

Kristian Hedeholm
Level 9 - Conjurer
Posts: 93
Joined: 26 Sep 2011, 19:32

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by Kristian Hedeholm » 10 Nov 2015, 18:12

Hmm.. Jeg overvejde faktisk at skrive til dig, da det lød interessant.

... men så, så jeg hvordan du svarede på kritik fra de andre her på forummet. Det var vist meget godt jeg ikke spildte tid på at skrive til dig :)
Kristian Hedeholm
Game Programmer at Tripledesign
Twitter: @KristianHede
LinkedIn: Kristian Hedeholm

LULU
Level 3 - Infant
Posts: 39
Joined: 09 Nov 2015, 13:20

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by LULU » 12 Nov 2015, 12:36

Kristian Hedeholm wrote:Hmm.. Jeg overvejde faktisk at skrive til dig, da det lød interessant.

... men så, så jeg hvordan du svarede på kritik fra de andre her på forummet. Det var vist meget godt jeg ikke spildte tid på at skrive til dig :)
lol kommer med et seriøst tilbud og for at vide at det er Spam?...

jamen jeg er da ked af at jeg har split folkets tid...

men ok vis flokke ikke interesseret i at arbejde på et Projekt man ville kunne Leve af, jamen ok?

og jeg har skam ikke noget at Holle hemmeligt og vil selvfølge mødes ansigt til ansigt...

det er nok den Delle Flok er Bange for ;)

Jesper Kondrup
Level 27 - Drooling zombie
Posts: 274
Joined: 09 Nov 2009, 13:37
Location: Cph
Contact:

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by Jesper Kondrup » 13 Nov 2015, 08:52

Jeg har svært ved at se, hvordan folk skal tage dit opslag seriøst, når du hverken viser dit navn eller kvalifikationer.
Hvorfor har du så meget imod at give flere oplysninger? Man skulle da netop tænke, at du ville gå langt for at få en samarbejdspartner ombord, da forretningen lyder som en ren guldgrube.

Men held og lykke med det :)

LULU
Level 3 - Infant
Posts: 39
Joined: 09 Nov 2015, 13:20

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by LULU » 13 Nov 2015, 09:53

Jesper Kondrup wrote:Jeg har svært ved at se, hvordan folk skal tage dit opslag seriøst, når du hverken viser dit navn eller kvalifikationer.
Hvorfor har du så meget imod at give flere oplysninger? Man skulle da netop tænke, at du ville gå langt for at få en samarbejdspartner ombord, da forretningen lyder som en ren guldgrube.

Men held og lykke med det :)
jeg kan ikke offentligt fortælle vad type spil det er eller sælge mig selve beder af 2 grunde,

hudegrund er at jeg i SL har en store og meget grådig kongruente
der absolut ikke Ønsker at jeg laver mit spil ;)
da de står til a miste en Kæmpe Markesandel, ja vis ikke Det helle :)
da de desiderata snyder deres kunder til at købe og bruge mere

( så ja der er en sikker indkomst :)
og så godt som ingen udgifter )

jeg har en ny og mere originale ide til et system der ønsker Glade Spiler og Glade ejer af Spilet lol allerede der har jeg næsen sagt for meget, vis man er SL kender ;)

og vis jeg visser mig og mine SL Design Shop fram
risiker jeg at spiludvikling.dk Pluslig for endnu flere Trolle :)

+ jeg ønsker heller ikke pluslig at blive opsøgte på min hjemme adresse i SL af Dansker der synes det kunne væger sove at F lit rundt med mig

man giver jo heller ikke sin RL hjemme adresse vel ;) neej heej jamen jo kom daaa endelig ind og voldtag mig du mand med Elefanthue og en stor Køkkenkniv lol ;P

Men svare selvfølge gerne på mail ;)

M.V.H
LULU :)

Jesper Kondrup
Level 27 - Drooling zombie
Posts: 274
Joined: 09 Nov 2009, 13:37
Location: Cph
Contact:

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by Jesper Kondrup » 13 Nov 2015, 15:01

Ja okay, kan godt se at jeg har meget at lære i den her branche endnu.

Kristian Hedeholm
Level 9 - Conjurer
Posts: 93
Joined: 26 Sep 2011, 19:32

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by Kristian Hedeholm » 13 Nov 2015, 15:52

Glem hvad jeg sagde tidligere om dette er spild af tid - den her tråd er faktisk gået hen og blevet ret underholdende.

@LULU
Jeg undrede mig over hvad dette "LSL kodning" gik ud på, og takket være google kan jeg se det står for Linden Scripting Language.
Så du vil med andre ord have folk til at lave et spil for dig i Second Life? - tror hvis du havde skrevet det med det samme, ville vi havde en meget bedre forståelse af hvad der foregik.

Men her kommer så det store penge spørgsmål til dig - hvor god en forretning er Second Life egentlig?

ifølge denne artikel: http://uk.businessinsider.com/second-li ... ?r=US&IR=T står der:
"With 900,000 active users a month, who get payouts of $60 million in real-world money every year")
Hvilket jo lyder meget fint. Men jeg kunne forstille mig at det er ligesom på mobil markedet, hvor der er nogle få som tjener godt, og en masse hvor det næsten ikke kan løbe rundt. Hvad er det der gør, at din forretning kommer til at lægge i den første kategori?

Når det så er sagt, så tvivler jeg sgu stærkt på at de danske brugere af Second Life er så hardcore at de bruger rocker metoder som en del af deres forretning.
Kristian Hedeholm
Game Programmer at Tripledesign
Twitter: @KristianHede
LinkedIn: Kristian Hedeholm

LULU
Level 3 - Infant
Posts: 39
Joined: 09 Nov 2015, 13:20

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by LULU » 13 Nov 2015, 17:21

Kristian Hedeholm wrote:Glem hvad jeg sagde tidligere om dette er spild af tid - den her tråd er faktisk gået hen og blevet ret underholdende.

@LULU
Jeg undrede mig over hvad dette "LSL kodning" gik ud på, og takket være google kan jeg se det står for Linden Scripting Language.
Så du vil med andre ord have folk til at lave et spil for dig i Second Life? - tror hvis du havde skrevet det med det samme, ville vi havde en meget bedre forståelse af hvad der foregik.

Men her kommer så det store penge spørgsmål til dig - hvor god en forretning er Second Life egentlig?

ifølge denne artikel: http://uk.businessinsider.com/second-li ... ?r=US&IR=T står der:
"With 900,000 active users a month, who get payouts of $60 million in real-world money every year")
Hvilket jo lyder meget fint. Men jeg kunne forstille mig at det er ligesom på mobil markedet, hvor der er nogle få som tjener godt, og en masse hvor det næsten ikke kan løbe rundt. Hvad er det der gør, at din forretning kommer til at lægge i den første kategori?

Når det så er sagt, så tvivler jeg sgu stærkt på at de danske brugere af Second Life er så hardcore at de bruger rocker metoder som en del af deres forretning.
nu tænkte jeg også mere på Trolle ;) En Rocker lol :)

og ja du skal tenke på SL som Var der RL+Net :)

så ja kraver du har et godt Produkket og så vider

og det her jeg så som sagt :) og defor er min Kongruent ikke indtastert i at jeg Laver det ;)
lol de bruger godt nok heller ikke Rocker mmeeennn de har Mange Trolle lol

jeg har startede en ny tråd med mere info :)

så jeg copy Pest her Til:

alt er part mangler bare en Partner til kodnings dellen :)

vad reklamer angår Lave jeg fx små Animations Tesser på youtube for Produktet og så vider...

kodningen er jo LSL som sagt det sprog der bliver brugt i
LLs 3D-Net-World SL

ja = SL er Platformen for Spilet
og sener også LLs nye 3D-Net-World ( SANSAR )

ja en parter vil konstant få 50% af alle Køb og bruning der forgår :) vis man kan sige det på den mode

og nej jeg forventer ikke at blive Millionær af det
"men Ja" du vil inde for 1 år max 2 kunne leve af det :)
det kommer and på vor hurtigt du er til at kode ;) vor lang tid der går
med det første Basis Produkt i Spilet,
Det første Basis Produkt burde ikke tage mere en 2 måneder at lave = derefter vel du alerade begynde at får de 50% af alt :)

det er også noget du kan bruge din Fritid på :)
1 eller 2 time om dagen eller en weekend :)
ja vis du ingen Kenskab har til "LSL" Kodning og SL skal du nok buge mere tid i begyndelsen :)

og ja jeg er den med udgifterne ikke dig

vis du/i har brug for mere info om SL anbefaler jag at i ser alle episoder af The Drax Files :)

og det før i fyger nogen forme for Fordomme af her i min Tråde tak ;)

Drax er en Tysk anerkendt journalist der har vunde flere Priser RL for hans journalist evner :)
LINK:
UPS Sory
Ny Link: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... lmOXRN2xLV

send mig en Mail vis du er villig til at mødes ansigt til ansigt

M.V.H
LULU :)

Ps: undlad venligst at fyre fornærmende Kommentar af som at mit Tilbud er Spam og så vider, TAK :)
Vis du ikke er interesseret "MOVE ON" tak :)

------
håber det hjælp dig Kristian Hedeholm :)
Last edited by LULU on 14 Nov 2015, 02:44, edited 2 times in total.

FortyWard
Level 0 - Null
Posts: 1
Joined: 13 Nov 2015, 17:59

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by FortyWard » 13 Nov 2015, 18:23

Hvilken mail vil du gerne havde vi skriver til?
Jeg har nemlig private messeged dig.

Kristian Hedeholm
Level 9 - Conjurer
Posts: 93
Joined: 26 Sep 2011, 19:32

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by Kristian Hedeholm » 13 Nov 2015, 18:42

@LULU
Hvordan kan det hjælpe mig, at du overhovedet ikke svare på mine spørgsmål - men I stedet vælger at copy paste dit andet indlæg, som stadig ikke giver ret meget mening? :D
Kristian Hedeholm
Game Programmer at Tripledesign
Twitter: @KristianHede
LinkedIn: Kristian Hedeholm

LULU
Level 3 - Infant
Posts: 39
Joined: 09 Nov 2015, 13:20

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by LULU » 14 Nov 2015, 02:20

FortyWard wrote:Hvilken mail vil du gerne havde vi skriver til?
Jeg har nemlig private messeged dig.
den er for nu :)
jeg har lige svaret dig :)

LULU
Level 3 - Infant
Posts: 39
Joined: 09 Nov 2015, 13:20

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by LULU » 14 Nov 2015, 02:39

Kristian Hedeholm wrote:@LULU
Hvordan kan det hjælpe mig, at du overhovedet ikke svare på mine spørgsmål - men I stedet vælger at copy paste dit andet indlæg, som stadig ikke giver ret meget mening? :D
som er det same og burde svar på det du spørg om ?

undskyld men jeg forstår ikke vad det er jeg ikke har givet Svar på ???...

du spørge om SL er Platforme ? og jeg saver i Forkortelse her "Ja"
og nej du skal ikke lave det, men Kode det i LSL ;)
og lave en Data Base til spilet + siden :)
Design til det +
alt de anede har jeg styre på :)

jeg svaret også dette til dig:
(
du skal tenke på SL som Var der RL+Net :)

så ja det kraver du har et godt Produkket og så vider

og det her jeg så som sagt :) og det for er min Kongruent ikke interesseret i at jeg Laver det ;)
)

sååå du må væger lit mere specifik ? Vad er det du mangler svar På ? :)

og har du set alle episoder af The Drax Files :) ???...
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... lmOXRN2xLV

M.V.H
LULU :)

DonSonz
Level 11 - Dark arts intermediate
Posts: 119
Joined: 25 Aug 2013, 11:39
Location: Denmark, Copenhagen

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by DonSonz » 14 Nov 2015, 12:26

Hmmm, det er noget tid siden jeg har været på spiludvikling.dk, men må sige denne tråd adskiller sig væsentligt fra hvad jeg har været vant til tidligere.

Tror jeg vil afholde mig fra at kommentere yderligere, da jeg er sikker på jeg nok ikke har noget konstruktivt at byde ind med ift. dette game projekt ;)

Locked