Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af alt ov

LULU
Level 3 - Infant
Posts: 39
Joined: 09 Nov 2015, 13:20

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by LULU » 14 Nov 2015, 12:44

DonSonz wrote:Hmmm, det er noget tid siden jeg har været på spiludvikling.dk, men må sige denne tråd adskiller sig væsentligt fra hvad jeg har været vant til tidligere.

Tror jeg vil afholde mig fra at kommentere yderligere, da jeg er sikker på jeg nok ikke har noget konstruktivt at byde ind med ift. dette game projekt ;)
mææænd det gore du så alligevel...

User avatar
buchardt
Level 17 - Jade Raymond
Posts: 174
Joined: 09 Apr 2010, 11:25

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by buchardt » 14 Nov 2015, 13:48

Image

LULU
Level 3 - Infant
Posts: 39
Joined: 09 Nov 2015, 13:20

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by LULU » 14 Nov 2015, 15:01

buchardt wrote:Image
:)

User avatar
BubbleWrapBoy
Level 8 - Summoner
Posts: 81
Joined: 26 Nov 2010, 12:44

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by BubbleWrapBoy » 14 Nov 2015, 16:43

78 emojis får jeg det til i denne tråd, indtil videre (Inkl quotes)... Ny rekord???

projectolle
Level 3 - Infant
Posts: 36
Joined: 03 Sep 2013, 12:51
Location: Denmark
Contact:

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by projectolle » 15 Nov 2015, 01:56

Hold da ferie for en tråd :D

Jeg kigger tit efter noget herinde, men det her er nok den mest sære tråd jeg har set under jobopslag O_o
Freelance game developer for hire:
http://dannylanghoffnielsen.blogspot.dk/
dk.linkedin.com/in/dannyln/

LULU
Level 3 - Infant
Posts: 39
Joined: 09 Nov 2015, 13:20

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by LULU » 15 Nov 2015, 06:57

projectolle wrote:Hold da ferie for en tråd :D

Jeg kigger tit efter noget herinde, men det her er nok den mest sære tråd jeg har set under jobopslag O_o
ja men Tros Alt er mit Tilbud 100% seriøst :)

Den nye Tråd Link: http://www.spiludvikling.dk/viewtopic.php?f=8&t=3740

Kristian Hedeholm
Level 9 - Conjurer
Posts: 93
Joined: 26 Sep 2011, 19:32

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by Kristian Hedeholm » 15 Nov 2015, 07:37

@LULU

Jeg stillede 3 spørgmål i min sidst tråd. Nu er du jo så glad for copy paste - så jeg tillader mig også lige at copy paste dem så vi alle kan følge med:
Så du vil med andre ord have folk til at lave et spil for dig i Second Life?

Det er egentlig ikke et spørgmål - mere en konstatering efter at jeg selv havde foretaget en google søgning. Hvor jeg oven i købet kommer med det lille tip, at havde du skrevet det fra starten, så havde det været nemmere at forstå hvad det var du ledte efter.
Hvor god en forretning er Second Life egentlig?
Det fik jeg aldrig svar på. Joo du siger godt nok du har en konkurrent, men hvis der kun er en konkurrent (som du forresten heller aldrig har fortalt hvad hedder eller hvad laver) så må man antage de sidder ret tungt på markedet. Der vil jeg gerne høre hvordan du, som ikke engang kan betale en programmør for at lave stort set hele dit produkt, vil gøre brug af det marked, til at lave en forretning du kan leve af.
Hvad er det der gør, at din forretning kommer til at lægge i den første kategori?
Her siger du at du har et godt produkt. Det er rigtig flot, men hvis du ikke kan sige hvorfor du har et godt produkt så har du ca. ingenting bevist.

Jeg har faktisk et nyt godt råd til dig. Normalt plejer jeg først at blive betalt 1000 kr. pr. påbegyndt time, før jeg deler sådanne råd ud, men jeg er overbevist om at dit produkt nok skal tjene penge, så du betaler bare senere.

Hvorfor ikke lære at kode HTML, CSS og LSL selv? Hvis du alligevel mener, at man kun skal bruge 1 - 2 timer om dagen på det her projekt, og man arbejdere videre på en allerede eksiterende kodebase, så tror jeg det er meget nemmere selv bare at lære at kode det. Og hey! Så kan du tage 100% af overskudet og ikke skulle dele den med nogen.
Kristian Hedeholm
Game Programmer at Tripledesign
Twitter: @KristianHede
LinkedIn: Kristian Hedeholm

LULU
Level 3 - Infant
Posts: 39
Joined: 09 Nov 2015, 13:20

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by LULU » 15 Nov 2015, 16:52

Kristian Hedeholm wrote:@LULU

Jeg stillede 3 spørgmål i min sidst tråd. Nu er du jo så glad for copy paste - så jeg tillader mig også lige at copy paste dem så vi alle kan følge med:
Så du vil med andre ord have folk til at lave et spil for dig i Second Life?

Det er egentlig ikke et spørgmål - mere en konstatering efter at jeg selv havde foretaget en google søgning. Hvor jeg oven i købet kommer med det lille tip, at havde du skrevet det fra starten, så havde det været nemmere at forstå hvad det var du ledte efter.
Hvor god en forretning er Second Life egentlig?
Det fik jeg aldrig svar på. Joo du siger godt nok du har en konkurrent, men hvis der kun er en konkurrent (som du forresten heller aldrig har fortalt hvad hedder eller hvad laver) så må man antage de sidder ret tungt på markedet. Der vil jeg gerne høre hvordan du, som ikke engang kan betale en programmør for at lave stort set hele dit produkt, vil gøre brug af det marked, til at lave en forretning du kan leve af.
Hvad er det der gør, at din forretning kommer til at lægge i den første kategori?
Her siger du at du har et godt produkt. Det er rigtig flot, men hvis du ikke kan sige hvorfor du har et godt produkt så har du ca. ingenting bevist.

Jeg har faktisk et nyt godt råd til dig. Normalt plejer jeg først at blive betalt 1000 kr. pr. påbegyndt time, før jeg deler sådanne råd ud, men jeg er overbevist om at dit produkt nok skal tjene penge, så du betaler bare senere.

Hvorfor ikke lære at kode HTML, CSS og LSL selv? Hvis du alligevel mener, at man kun skal bruge 1 - 2 timer om dagen på det her projekt, og man arbejdere videre på en allerede eksiterende kodebase, så tror jeg det er meget nemmere selv bare at lære at kode det. Og hey! Så kan du tage 100% af overskudet og ikke skulle dele den med nogen.
Tak for din tillid til mit Tilbud skat :)

og det er fint a du copy paste dine tidligere Spørgsmål men du Glemmer svarene :)

og ja jeg ved got jeg kom lit skave in på jer all her i staden af min Tråd så Undskyld, Undskyld, Undskyld, :) jeg er bar så Trat af at blive Kørt ned nå jer kommer med noget seriøst :(
så Undskyld...

her er et sitad ved ikke om det var dig der kom med det:
om SL:
( With 900,000 active users a month, who get payouts of $60 million in real-world money every year )

i SL
60% til 70% Køber kun Lindons Dolers og Bruger dem på huslige eller ting i SL
= de tjener ikke Ls men bruger dem
= de hæver aldrig Penge
= Veksle dem ikke tilbage til RL Valuta...

så de $60.000.000 USD pr. år skal du ulige fordels mellem de site 30 40% som er dem der for lit lommepenge og dem som Lever af SL og dem som Live Rigtigt Godt af SL :)

og det $60.000.000 USD er det som brugen for ud af SL om året ikke vad LL tjener på SL ;)

jeg håber det sveget beder på Spørgsmålet fra tidligere :)

så skat, vis du er interesseret i et 50 50 udbytte af indkomst så send mig en Mail ik ;D

og vad kodning angår har jeg faktisk uddannelse ind for det,
Men det tager mig 100år jeg er simpelthen bar ikke en Koder men en Designer
lol ellers ville jeg ikke Spile min tid her omg det ville væger dejligt :D

User avatar
jonaz.dk
Site Admin
Posts: 3905
Joined: 04 Mar 2008, 22:24
Location: DK
Contact:

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by jonaz.dk » 15 Nov 2015, 21:22

Jeg syntes det er ret sødt at I er allerede på skatter-basis. Det er dejligt at høre! Vi er jo generelt fulde af kollegial kærlighed i spilbranchen. :)

Så jeg skubber lige til Kristian her på spilbranchens vegne. Så vil jeg da på alle måder opfordre dig til lige at nappe en weekend i Århus og hjælpe Lulu med et indskud af dine kompetencer.

Og jeg vil da lige sige at Kristian er en dygtig og sød fyr med et åbent sind. Så det ville da være dejligt hvis der var et match her.. rent interesse og projektmæssigt selvfølgelig.

Held og lykke! :D

LULU
Level 3 - Infant
Posts: 39
Joined: 09 Nov 2015, 13:20

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by LULU » 15 Nov 2015, 21:30

jonaz.dk wrote:Jeg syntes det er ret sødt at I er allerede på skatter-basis. Det er dejligt at høre! Vi er jo generelt fulde af kollegial kærlighed i spilbranchen. :)

Så jeg skubber lige til Kristian her på spilbranchens vegne. Så vil jeg da på alle måder opfordre dig til lige at nappe en weekend i Århus og hjælpe Lulu med et indskud af dine kompetencer.

Og jeg vil da lige sige at Kristian er en dygtig og sød fyr med et åbent sind. Så det ville da være dejligt hvis der var et match her.. rent interesse og projektmæssigt selvfølgelig.

Held og lykke! :D
hihi Tak :D
Det er da også rat med noget positive :)

Tak for Smilet på mit Ansigt Jonaz :D

RealityCheck
Level 0 - Null
Posts: 5
Joined: 21 Feb 2013, 00:07

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by RealityCheck » 19 Nov 2015, 23:46

Image

LULU
Level 3 - Infant
Posts: 39
Joined: 09 Nov 2015, 13:20

Re: Partner til it stort Game Projekt (: Du vil få 50% af al

Unread post by LULU » 20 Nov 2015, 12:30

[quote="RealityCheck"] quote]

såååå RealityCheck er du en dårlig taber eller vad er det du vil sige ???...

Locked