Hej Folkens
Et nyt (lille) spilfirma har set dagens lys og jeg tænkte at måske er der nogen af jer herinde - både folk jeg kender og nogen jeg ikke kender - som kunne synes det er spændende at følge med i hvad der kommer ud af det.
Følg med (og skriv dig evt på mailing listen) på:
http://www.widowgrove.com eller http://www.facebook.com/widowgrove/
Konkrete projekter der er i støbeskeen tæller bl.a:
- Shades Vol I (Min debut roman)
- Boing Wauw (videreudviklingen af vores "Jury's Choice" vindende prototype fra Nordic Game Jam)
- The Cube (3D puzzle cube til smartphones/tablets)
- samt et par kortspil/brætspil (gode gammeldags fysiske spil), jeg håber snart at kunne dele mere om på min hjemmeside.
Håber det har interesse
God dag herfra
- Anders Rauff
Widowgrove - great games & great stories
Re: Widowgrove - great games & great stories
Spænende. Tror vi har stødt på hinanden til NGJ engang.
Første tanke er at der måske er gang i lidt for mange projekter på en gang?
Hold fokus!
Men velkommen til!
Første tanke er at der måske er gang i lidt for mange projekter på en gang?
Hold fokus!
Men velkommen til!
Hej Anders - Velkommen (tilbage?) til selvstændigheden
Er du i Århus?
Er du i Århus?
Nils - Nisl Games
Creator of Kid vs Dog, Space Heads, co-creator of illi. Working on Sprout Quest.
Blog.Nislgames.com & my Twitter
Creator of Kid vs Dog, Space Heads, co-creator of illi. Working on Sprout Quest.
Blog.Nislgames.com & my Twitter
Takker og nej - det har taget mig 10 år som professionel i branchen inden jeg har fået taget skridet ud i at stifte firma, så firma-delen er nyt for mig
og ang Aarhus, så "ish" - Pt har mit forretningsemperium hjemme ved mit skrivebord på den gamle vandmølle hvor jeg bor (på en mark et stykke udenfor gl. Rye), så i nærheden af Aarhus.
og ang Aarhus, så "ish" - Pt har mit forretningsemperium hjemme ved mit skrivebord på den gamle vandmølle hvor jeg bor (på en mark et stykke udenfor gl. Rye), så i nærheden af Aarhus.
Oh... og tak for velkomsten jonas
Tror vi dannede Jury sammen til indiejam 9000 for et par år siden, kan det ikke passe?
Tror vi dannede Jury sammen til indiejam 9000 for et par år siden, kan det ikke passe?
Ahh ja det er rigtigt på indiejam 9000.