Spellbinders by Kiloo and Funday Factory
Spellbinders by Kiloo and Funday Factory
603erDfWux0
Vi annoncerer i dag vores nye spil Spellbinders, en co-production mellem Kiloo og Funday Factory. Spellbinders er vores bud på et casual, real-time, multiplayer strategispil til mobil.
Jeg vil løbende opdatere denne tråd med billeder og videoer fra spillet indtil global release d. 28 April. Håber i vil følge med
Spellbinders på Facebook
Spellbinders Beta sign-up
-
- Level 17 - Jade Raymond
- Posts: 171
- Joined: 30 Apr 2015, 09:28
- Location: Copenhagen
- Contact:
Re: Spellbinders by Kiloo and Funday Factory
Ser spændende ud!
Rasmus Ravnsbjerg Byriel
Game Director - GameMasterz
You miss 100% of the shots you don't take.
The difference between master and beginner - The master has failed more times than the beginner has even tried!
Game Director - GameMasterz
You miss 100% of the shots you don't take.
The difference between master and beginner - The master has failed more times than the beginner has even tried!
Re: Spellbinders by Kiloo and Funday Factory
Ja det ser fint ud! Nice lowpoly texturing!
Kan anbefale Empire Vs. Orcs. i samme dur som har resource capturing og forsvars positioner. Det var meget hyggeligt et kigge på en tid.
Fik også kigget lidt på Tesla Tubes. Det virker ganske glimmerende på klassik casual Free Flow formel. Meta game og monetization virkede ikke så stækt implementeret, nu vi er i F2P space. Men fin lille produktion!
Kan anbefale Empire Vs. Orcs. i samme dur som har resource capturing og forsvars positioner. Det var meget hyggeligt et kigge på en tid.
Fik også kigget lidt på Tesla Tubes. Det virker ganske glimmerende på klassik casual Free Flow formel. Meta game og monetization virkede ikke så stækt implementeret, nu vi er i F2P space. Men fin lille produktion!
Re: Spellbinders by Kiloo and Funday Factory
Så kom dagen for Spellbinders release! Det er så småt ved at være søgbart i jeres lokale App Stores.
Android: https://play.google.com/store/apps/deta ... ellbinders
iOS: https://itunes.apple.com/us/app/spellbi ... 1007115851
Check vores Cinematic Trailer og vores Launch trailer herunder. Hent spillet og fortæl os hvad i synes
1PAaTnKEUu8
DW7yWj6PGo8
Android: https://play.google.com/store/apps/deta ... ellbinders
iOS: https://itunes.apple.com/us/app/spellbi ... 1007115851
Check vores Cinematic Trailer og vores Launch trailer herunder. Hent spillet og fortæl os hvad i synes
1PAaTnKEUu8
DW7yWj6PGo8
Re: Spellbinders by Kiloo and Funday Factory
Well done!
Fik spillet tutorial igennem og en enkelt pvp match. Så RET kort erfaring med spillet.
Syntes som udgangspunkt at det er klart bedste bud på en success fra Kiloo siden Surfers.
Clash Royale bliver nok svær at slå.
Ved ikke lige hvordan det udvikler sig over tid og om de er nok content til at holde interessen. Seneste releases har været lidt light. (Måske et strategisk valg at bruge mindre ressourcer på at lave dybere spil hvis det ikke er en flyder?) Har heller ikke fået kigget dybere på meta spillet.
Klart fornuftigt potentiale for monetization. (Måske lige en tand hård for nogen?)
Ville nok hælde lidt flere >seje< heroes på så primære målgruppe har lidt flere valgmuligheder. Gude muskel dude er fin, rammer forholdsvist bredt. Skeletpigen rammer female gamer segmentet fint. Træmanden er måske lidt for quirky flimsy. Niche karakter vil jeg tro?
Overall et fint polished spil med potentiale. Klart et fornuftigt bud baseret på et kortere kig.
Og godt build! Ingen crashes eller andet bøf hos mig.
***EDIT
Lige det med buildet. Argh kan se på comments og en kedelig user review score at i har fået mega tæsk at sure folk hvor spillet crasher og ikke har connection osv. Øv :/
Virkelig trist at med selv eksterne testservices og tilgængelig ressourcer at i ryger ind i så mange problemer på den tekniske side.
Fik spillet tutorial igennem og en enkelt pvp match. Så RET kort erfaring med spillet.
Syntes som udgangspunkt at det er klart bedste bud på en success fra Kiloo siden Surfers.
Clash Royale bliver nok svær at slå.
Ved ikke lige hvordan det udvikler sig over tid og om de er nok content til at holde interessen. Seneste releases har været lidt light. (Måske et strategisk valg at bruge mindre ressourcer på at lave dybere spil hvis det ikke er en flyder?) Har heller ikke fået kigget dybere på meta spillet.
Klart fornuftigt potentiale for monetization. (Måske lige en tand hård for nogen?)
Ville nok hælde lidt flere >seje< heroes på så primære målgruppe har lidt flere valgmuligheder. Gude muskel dude er fin, rammer forholdsvist bredt. Skeletpigen rammer female gamer segmentet fint. Træmanden er måske lidt for quirky flimsy. Niche karakter vil jeg tro?
Overall et fint polished spil med potentiale. Klart et fornuftigt bud baseret på et kortere kig.
Og godt build! Ingen crashes eller andet bøf hos mig.
***EDIT
Lige det med buildet. Argh kan se på comments og en kedelig user review score at i har fået mega tæsk at sure folk hvor spillet crasher og ikke har connection osv. Øv :/
Virkelig trist at med selv eksterne testservices og tilgængelig ressourcer at i ryger ind i så mange problemer på den tekniske side.