Howdy.
Har lavet et lille ordspil for en kunde, jeg tænkte kunne være sjovt at vise frem.
Lavet i Unity vha. det "nye" UI system, med SVG ikoner osv.
Tog ca. 40 timer alt i alt.
Kunde leverede design og koncept.
Findes på Google Play og App Store, søg efter WordSwish.
WordSwish - ordspil lavet i Unity
WordSwish - ordspil lavet i Unity
Dan Kronholm, Bitfabrikken
-
- Level 10 - Dark arts student
- Posts: 105
- Joined: 19 Apr 2011, 20:53
Re: WordSwish - ordspil lavet i Unity
Jeg har lige installeret og prøvet det. Det ser meget professionelt ud, det er intuitivt nemt at gå til, og det er ganske sjovt.
Det er imponerende lavet på kun 40 timer. Ja, godt vi har det nye UI system. Det havde nok taget dobbelt så lang tid med det gamle GUI scripting system.
Det er imponerende lavet på kun 40 timer. Ja, godt vi har det nye UI system. Det havde nok taget dobbelt så lang tid med det gamle GUI scripting system.
Re: WordSwish - ordspil lavet i Unity
Nu gør jeg mig ikke så meget i word game kategorien. Men syntes det virker godt!
Lige pt. kan jeg ikke finde det i den danske iOS AppStore. Kører på Droid.
40 timer er ret snappy!
Genererer du de forskellige puzzles ud fra en ordliste eller er de manuelt opsat?
Lydsiden er lidt flad. Og det kunne godt være sat lidt timer af fra kunden til mere polish.
Lige pt. kan jeg ikke finde det i den danske iOS AppStore. Kører på Droid.
40 timer er ret snappy!
Genererer du de forskellige puzzles ud fra en ordliste eller er de manuelt opsat?
Lydsiden er lidt flad. Og det kunne godt være sat lidt timer af fra kunden til mere polish.
Re: WordSwish - ordspil lavet i Unity
Tak for det Henrik og jonaz.dk
De forskellige puzzles er skrevet som json i en række filer, som kunden selv har lavet. Så det har også sparet en del tid må man sige
Og er selvfølgelig enig i at der godt kunne have været pudset lidt mere, samt bedre lyd
De forskellige puzzles er skrevet som json i en række filer, som kunden selv har lavet. Så det har også sparet en del tid må man sige
Og er selvfølgelig enig i at der godt kunne have været pudset lidt mere, samt bedre lyd
Dan Kronholm, Bitfabrikken