Indie 9000 #4 spil

User avatar
Scurvy Lobster
Level 25 - John Carmack
Posts: 253
Joined: 25 Mar 2008, 11:33

Indie 9000 #4 spil

Unread post by Scurvy Lobster » 17 Feb 2009, 19:32

Hey! Indie 9000 i Aalborg er veloverstået, og jeg tænkte at spillene burde vises frem. Min gruppe har i hvert fald lagt vores online, og det kunne være fedt hvis andre fulgte trop.

Vores spil, Deadly Tower, er et lille arcade FPS spil lavet med FPSC. Man stiger til top i et tårn, mens man skyder løs på skeletter med sin bazooka. Der er tre levels i Indie 9000 udgaven, og udover denne udgave har jeg brugt en dag ekstra på at lave en DirectX 10 version til Windows Vista med lidt ekstra grafisk lir som eksempelvis ragdoll.

Hent det på http://www.moddb.com/games/deadly-tower

Screenshot:
Image
Uddannelseschef, HTX Ringsted

jan
Level 1 - Speck of dust
Posts: 11
Joined: 17 Mar 2008, 17:09

Re: Indie 9000 #4 spil

Unread post by jan » 17 Feb 2009, 22:18

Ganske hyggeligt lille spil.

Dog bryder jeg mig ikke om jeres koncept med at vende musen forkert :shock:

User avatar
Scurvy Lobster
Level 25 - John Carmack
Posts: 253
Joined: 25 Mar 2008, 11:33

Re: Indie 9000 #4 spil

Unread post by Scurvy Lobster » 17 Feb 2009, 22:36

Hej jan! Beklager det med musen, som åbenbart er en standardindstilling i vores game engine. Jeg har undersøgt om det er muligt at sætte y-aksen inverteret, men det ser ud til at være hard coded.

De fleste foretrækker nok den indstilling spillet har, men jeg ved godt at y-aksen er et kritisk punkt for nogle. Måske jeg skal have fat i engine designerne, som plejer at være ret hjælpsomme.
Uddannelseschef, HTX Ringsted

Sapientum
Level 0 - Null
Posts: 7
Joined: 18 Feb 2009, 01:44

Re: Indie 9000 #4 spil

Unread post by Sapientum » 18 Feb 2009, 01:47

Hej,

Jeg var fra Build-a-Frank'-holdet... I skal nok ikke forvente at se vores spil online, men vil da gerne sige tak for en hyggelig weekend :)
Og hvem ved, måske ses vi til næste omgang i oktober.

Post Reply