Unity Programmer Looking for Work in Copenhagen / Sjælland

PhilBer
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 22 Aug 2018, 07:50

Unity Programmer Looking for Work in Copenhagen / Sjælland

Unread post by PhilBer » 22 Aug 2018, 09:35

My name is Philip and I have recently finished my Master's in Digital Media Engineering. I specialized in Unity development, specifically programming. I have experience developing mobile, PC, console, VR(1.5 years experience), and web-based games. I have experience implementing models and animation but my main focus lies in user interaction and gameplay. I am hoping that there are potential job opportunities available for someone like me. (Taler også dansk)

Feel free to message me if there is any interest in my competences.
https://www.linkedin.com/in/philip-berman-698a47135/
Last edited by PhilBer on 08 Oct 2018, 15:21, edited 1 time in total.

john
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 18 Sep 2018, 17:02

Re: Unity Programmer Looking for Work in Copenhagen / Sjælla

Unread post by john » 18 Sep 2018, 17:10

PhilBer wrote:My name is Philip and I have recently finished my Master's in Digital Media Engineering. I specialized in Unity development, specifically programming. I have experience developing mobile, PC, console, VR(1.5 years experience), and web-based games. I have experience implementing models and animation but my main focus lies in user interaction and gameplay. I am hoping that there are potential job opportunities available for someone like me. (Taler også dansk)

Feel free to message me if there is any interest in my competences.

Hej Philip.
Hvordan med et side scroller game? Har du erfaring med design af dette? Eller kender du nogen som har?
Jeg har en klar idé til et spil, jeg gerne vil have lavet / designet.
Hej fra John

PhilBer
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 22 Aug 2018, 07:50

Re: Unity Programmer Looking for Work in Copenhagen / Sjælla

Unread post by PhilBer » 18 Sep 2018, 17:27

john wrote:
PhilBer wrote:My name is Philip and I have recently finished my Master's in Digital Media Engineering. I specialized in Unity development, specifically programming. I have experience developing mobile, PC, console, VR(1.5 years experience), and web-based games. I have experience implementing models and animation but my main focus lies in user interaction and gameplay. I am hoping that there are potential job opportunities available for someone like me. (Taler også dansk)

Feel free to message me if there is any interest in my competences.

Hej Philip.
Hvordan med et side scroller game? Har du erfaring med design af dette? Eller kender du nogen som har?
Jeg har en klar idé til et spil, jeg gerne vil have lavet / designet.
Hej fra John
Hi John,
Jeg har masser af erfaring med side scrollers. Hvad er ideen?
-Philip

john
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 18 Sep 2018, 17:02

Re: Unity Programmer Looking for Work in Copenhagen / Sjælla

Unread post by john » 18 Sep 2018, 17:37

PhilBer wrote:
john wrote:
PhilBer wrote:My name is Philip and I have recently finished my Master's in Digital Media Engineering. I specialized in Unity development, specifically programming. I have experience developing mobile, PC, console, VR(1.5 years experience), and web-based games. I have experience implementing models and animation but my main focus lies in user interaction and gameplay. I am hoping that there are potential job opportunities available for someone like me. (Taler også dansk)

Feel free to message me if there is any interest in my competences.

Hej Philip.
Hvordan med et side scroller game? Har du erfaring med design af dette? Eller kender du nogen som har?
Jeg har en klar idé til et spil, jeg gerne vil have lavet / designet.
Hej fra John
Hi John,
Jeg har masser af erfaring med side scrollers. Hvad er ideen?
-Philip

Hej Philip.
Tak for dit svar.
Jeg er filmuddannet og forfatter mv. og har bl.a. udviklet en børnebogserie. Første bog er udgivet. Jeg har nu en 2D figur som skal bevæge sig igennem et simpelt univers - nemlig universet. Figuren skal styres og hoppe gennem nogle ringe / spiralgalakser mv. og score point på den måde.
Det er et Flappy Bird mobil spil. Med en nem og en svær bane. Det var tanken.
Jeg har fornylig fundet et spil som ligner min idé på en prik. City Dunk. Uhyre simpelt. Det skal være som dette, blot med min figur og nye 2D illustrationer af baggrund, spiralgalakser, pointtavle osv.
Gider du lige tjekke City Dunk måske. Så tror jeg du forstår :-)
Mit spil skal kunne spilles på alle typer mobiler og gerne PC og tablets.
Det er ikke et haste projekt, men skriv blot når du har tid.

Bedste tanker.

John

renee
Level 1 - Speck of dust
Posts: 12
Joined: 23 Feb 2011, 16:56

Re: Unity Programmer Looking for Work in Copenhagen / Sjælla

Unread post by renee » 03 Oct 2018, 14:09

Hej Philip - send gerne en mail til mig - renee@character.dk - vi har muligvis et behov inden for nær fremtid.

Post Reply