Vinderne af den endelig runde af Epic's Make Something Unreal konkurrence er netop blevet offentliggjort. I tillæg til en masse fine mods, så vil jeg også henlede opmærksomheden på, at ITU tog førstepladsen i Educational kategorien Stort tillykke til alle studerende derfra, som har været med til at sikre den pris!
http://www.makesomethingunreal.com/final_winners.aspx
IT Universitetet vinder 1. plads i Make Something Unreal
IT Universitetet vinder 1. plads i Make Something Unreal
Michael 'Zacker' Schmidt
Portfolio | LinkedIn | Twitter
Pirates of New Horizons | Exit Strategy Entertainment
Portfolio | LinkedIn | Twitter
Pirates of New Horizons | Exit Strategy Entertainment
-
- Level 22 - Imp
Re: IT Universitetet vinder 1. plads i Make Something Unreal
GG
først da jeg læste detd troede jeg at at Make Something Unreal nu også have en kategori for educational games :shock:
Men tillykke til ITU og specielt til de moddere som har lavet noget fedt
først da jeg læste detd troede jeg at at Make Something Unreal nu også have en kategori for educational games :shock:
Men tillykke til ITU og specielt til de moddere som har lavet noget fedt
-
- Level 22 - Imp
Hmmm...ser man paa den side der bliver linket til, saa er det jo netop det de har??Lau Korsgaard wrote: først da jeg læste detd troede jeg at at Make Something Unreal nu også have en kategori for educational games :shock:
-
- Level 22 - Imp
Nej, ITU var den bedste skole der deltog i make something unreal - de har ikke lavet spil med læringsindhold.petervesti wrote: Hmmm...ser man paa den side der bliver linket til, saa er det jo netop det de har??
ikke fordi at der er noget i vejen med det :roll: det ville bare være spøjst hvis epic prøvede at pushe unreal som en platform for læringsspil