nyt spil a la guitar hero
nyt spil a la guitar hero
Hey... Jeg går med tankerne om at få lavet et spil a la guitar hero, blot med nordiske bands og nogle små ændringer i selve spillet. Jeg kunne godt tænke mig at høre folks vurdering på denne, måske, åndssvage tanke...
Re: nyt spil a la guitar hero
Jeg tror du har brug for lidt mere skitsering af din ide end blot et par småændringer. Du kan let ryge i noget grimt copyright-mæssigt med Activision, hvis vi kun snakker små ændringer og så nordiske bands i stedet. Hvad havde du i tankerne?
Jeppe Bisbjerg
Director of Publishing
Director of Publishing
-
- Level 31 - Hitler with miniguns
Jeg synes det er en udemærket ide - men problemstillingerne bliver enorme for små startups når du først skal til at forhandle rettigheder til at bruge kunstnerne. Må jeg anbefale et lidt mindre projekt til at starte på?
-
- Level 25 - John Carmack
Konkurrencen er vanvittig på musikspil. Udover Guitar Hero og Rock Band er der 3-4 andre spil i genren, der alle slås om nogenlunde det samme publikum. Af hvad jeg har set på gamasutra.com, så er genren derudover i et salgsmæssigt fald - nok pga. den begrænsede nyhedsværdi. Det er trods alt 3-4 år siden Guitar Hero var det nye "hotte".
Jeg ville holde mig langt væk
Jeg ville holde mig langt væk
Uddannelseschef, HTX Ringsted