Hej alle,
(Jeg vil ikke kede jer med en lang introduktion: http://www.spiludvikling.dk/viewtopic.p ... 47c445b45a)
Jeg arbejder med at strikke en PlayStation event sammen i januar.
Formålet er at give interesserede et overblik over og en introduktion til hvordan man kommer igang med at udvikle spil på PlayStation. Men i lige så høj grad glæder jeg mig til at møde den danske (& sydsvenske) udviklerscene, samt alle dem der seriøst arbejder på at udvikle spil i fremtiden. Så jeg kunne forestille mig et format med indlæg fra mig (og måske andre fra branchen) og derefter netværkning og private møder.
Detaljerne med hvor og hvornår er stadig meget løse, men problemet med at bare holde åbent hus er at det også meget begrænser hvad jeg så kan stå frem og sige offentligt. Så vi bliver nødt til at holde det til en meget løs invitationsbaseret model. Så hvis du er interesseret i at mødes for en snak om spiludvikling og hvilke planer PlayStation har, så send mig en email paa marque_sondergaard [snabel-a] scee.net og så tager vi den derfra.
Mit mål for det her er at lære danske/skånske udviklere at kende, samt for flere at lære mig og PlayStation at kende, så sig det venligst videre til jeres venner og kollegaer i branchen.
(Forslag er i øvrigt velkomne, og du er også velkommen til at poste det her andre steder. Bare link tilbage hertil så jeg kan holde styr på svar på tråden)
PlayStation event i København i Januar
-
- Level 1 - Speck of dust
PlayStation event i København i Januar
Med venlig hilsen
Marque Pierre Søndergaard
Marque Pierre Søndergaard