Det er et stykke tid siden jeg har været forbi her, men det er i og for sig også et stykke tid siden jeg har lavet noget der var relevant for spiludvikling.dk
Men, nu har jeg lige uploaded mit hobby/ferie projekt til Android Market - det er et lille action spil der hedder Ninja Pigs...
Android spil: Ninja Pigs
-
- Level 22 - Imp
Android spil: Ninja Pigs
- Attachments
-
- device_1.0_6.png (210.63 KiB) Viewed 6498 times
-
- device_1.0_5.png (201.79 KiB) Viewed 6498 times
-
- Level 22 - Imp
Re: Android spil: Ninja Pigs
Yep, tak for'ed...
Fantastisk rart at arbejde på små hobby projekter som man kan se en ende på, og rent faktisk blive færdig med, uden at familien melder en savnet eller konen skifter låsen ud ... Tror der kommer flere af den slags når jeg har samlet lidt "plus point" igen
Faktisk har jeg tænkt mig at portere mit 6 år gamle J2ME projekt der bla. bruger dit orange monster, hvis du kan huske det?
Fantastisk rart at arbejde på små hobby projekter som man kan se en ende på, og rent faktisk blive færdig med, uden at familien melder en savnet eller konen skifter låsen ud ... Tror der kommer flere af den slags når jeg har samlet lidt "plus point" igen
Faktisk har jeg tænkt mig at portere mit 6 år gamle J2ME projekt der bla. bruger dit orange monster, hvis du kan huske det?