Gameplay programmør (lønnet)

asbjoern.com
Level 12 - Master of the dark arts
Posts: 128
Joined: 10 Mar 2008, 11:48

Gameplay programmør (lønnet)

Unread post by asbjoern.com » 13 Dec 2010, 17:23

Gameplay programmør med interesse for design og brugeroplevelse
Hos Tactile udvider vi vores programmørhold med yderligere spil programmører og søger derfor til ansættelse snarest en dygtig gameplay programmør.
Som gameplay programmør hos Tactile vil din primære rolle være at have et skarpt fokus på at game design og interaktion kommer til at fungere optimalt. På denne måde vil du være drivkraften for at tage vores gamedesigns fra koncept til færdigt produkt.
Typisk er projekt størrelserne mellem 3-10 mandemåneder, så du vil få rig mulighed for at stifte bekendtskab med forskellige genrer og arbejde med spil i både 2D og 3D.

Kompetence profil
Vi forestiller os af du har en uddannelse som ingeniør/datalog/DADIU/MTG eller lignende og har en solid erfaring med C++ og C#. Afhængig af projektet arbejder vi i Unity 3D eller direkte i Xcode. Vi ligger derfor vægt på solide programmerings kompetencer og forventer at du kunne skifte mellem projekter i C++, C# og objective C. Du må meget gerne føle dig hjemme i Unity 3D, men solide programmeringsevner er det vigtigste.

Tiltrædelse: Snarest.
Løn efter kvalifikationer
Send ansøgning til: jobs@tactile.dk

Om Tactile
Tactile Entertainment er et spiludviklings studie etableret i sommeren 2009, vi arbejder både på vores egne projekter, og på kunde/ publisher finansierede projekter. Indtil nu har vi hovedsageligt fokuseret på iPhone/iPad, men fremadrettet vil vi udvide platforms porteføljen til at opfatte flere håndholde konsoller. For yderligere info se http://www.tactile.dk

Post Reply