Hej,
Mit navn er Rasmus, og jeg vil gerne tilbyde mig selv som gratis QA tester eller level designer. Min drøm er som mange andre at arbejde i spilindustrien, men da jeg lige nu ikke har erfaring, tænkte jeg at det ville være en god ide at få noget af det.
For at sige lidt mere om mig selv, så er jeg uddannet Multimediedesigner, hvor jeg skrev speciale om level design og sammen med min gruppe vandt konkurrencen om at lave det bedste spil på 3 uger i Unity.
Jeg er lige nu her igang med at læse Medialogy på Aalborg Universitet i Esbjerg, hvor jeg så vidt muligt prøver at dreje det så meget ind på spiludvikling som jeg kan.
Jeg har masser af erfaring i at arbejde på projekter i teams, og har også brugt ting som Mantis Bug Tracker før. Jeg er åben på alt fra browser til mobil spil, så på det punkt tager jeg hvad jeg kan få fat i.
Jeg bor i Esbjerg, så har nem adgang til offentlig transport hvis jobbet ville kræve at jeg skal nogen steder hen. Selvom det er gratis, vil en smule kompensation for rejse dog være dejligt hvis det er noget der skal foregå rigtig meget, ellers så klarer jeg det nok. Når det kommer til arbejdstid, så har jeg ingen kvaler, tager gerne et par timer om aftenen, og har også mange dage uden lektioner på Universitetet.
Hvis der er mere i gerne vil vide, så tvivl ikke med at skrive til mig!