Cute! Jeg kan rigtigt godt lide jeres vægkravle-navigation! Den virker rigtigt godt!
*plot twist*
Jeg tænker at i burde droppe jeres skydefunktion på JKIL. Det får spillet til virke lidt uinteressant når det har potentiale til mere.
Og så istedet fokusere på at lave bomberne spillerens eneste våben.
De er meget mere interessante at bruge. Og kræver mere taktik og finesse af spilleren. Samt du heletiden udsætter dig selv for fare ved at bruge dem.
Som addition burde de kollidere med spilleren så man kan skubbe bomberne afsted. (spillerkollision bliver enablet på bomben når spilleren ikke længere har kontant med den)
Samt lave det tydeligt for spilleren hvornår de eksploderer i både lyd og grafik.
Og selvfølgelig have uendeligt antal bomber.
Det kræver nok noget omfattende tweaking af alle levels. Men forslaget er gratis.

Leg med ideen.
Tænker også måske at leveldesignet kunne gøres mere interessant. De 4 levels jeg har spillet virker ret generiske.
Som alternativ til nuværende level design og mål med spillet. Kunne man selvfølgelig også overveje at lave levels længere og mere channeld og målet at komme fra A til B. Og mere udfordrende for spilleren at navigere. Men det er et lidt større projekt at kaste sig ud i.
Fokus bør være det førstnævnte til at starte på.
Godt arbejde!