Hej!
Jeg er en spil-entusiast fra Københavns-området, som har gået på diverse 3d kurser og har selvstuderet 3d grafik, og nu kunne jeg godt tænke mig at komme ud og bruge mine evner, og være med til at sætte min "finger" på branchen.
Lige pt. arbejder jeg freelance, men jeg kunne godt tænke mig at få noget fast, og få nogle gode kollegaer at arbejde sammen med.
Jeg har vedlagt nogle eksempler på 3d, textures, illustrationer og concept art, nederst i min post.
Mvh
-Casper Petersen
By casupaa at 2008-09-22
By casupaa at 2008-09-22
By casupaa at 2009-11-18
By casupaa at 2008-09-22
By casupaa at 2008-09-22
By casupaa at 2008-09-22
By casupaa at 2008-09-22
By casupaa at 2008-09-22
By casupaa at 2009-11-18
By casupaa at 2008-04-01
2d/3d Artist søger job!
2d/3d Artist søger job!
Last edited by Casupaa on 30 Nov 2011, 17:47, edited 3 times in total.
-
- Level 31 - Hitler with miniguns
Re: 2d/3d Artist søger job!
Neat work!
I like your style!
Good luck with it!
I like your style!
Good luck with it!
Jeppe Kilberg Møller,
on Twitter
on Twitter
Great cartoon style drawings. I think they could use a little upping on the brightness and contrast to make them stand out a little bit more.
Vil lige gøre opmærksom på at jeg også søger praktikplads!
-Casper
-Casper
Re: 2d/3d Artist søger job eller praktikplads!
Ja fed stil, specielt i 2D tegningerne med børn/dyr.
Hans von Knut Skovfoged - Creative Dir.
PortaPlay - Interactive Entertainment and Learning
PortaPlay - Interactive Entertainment and Learning
Ville bare lige gøre opmærksom på at jeg igen er freelance, og leder efter fast job.
Siden sidste post har jeg været 2d/3d praktikant, hos Interactive Lab Production, og lavede blandt andet; GUI, level og asset modelling+texturing+lightmaps, character modelling+texturing+rigging og animation, alt sammen til Unity baseret projekter. Ud over det har jeg lavet freelance 3d visualisering.
Jeg håber at høre fra jer!
MVH
-Casper Petersen
Siden sidste post har jeg været 2d/3d praktikant, hos Interactive Lab Production, og lavede blandt andet; GUI, level og asset modelling+texturing+lightmaps, character modelling+texturing+rigging og animation, alt sammen til Unity baseret projekter. Ud over det har jeg lavet freelance 3d visualisering.
Jeg håber at høre fra jer!
MVH
-Casper Petersen