2D Animator søges til Ambitiøst Rollespilsprojekt (Ulønnet)

KingMajkl
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 17 Oct 2012, 18:45

2D Animator søges til Ambitiøst Rollespilsprojekt (Ulønnet)

Unread post by KingMajkl » 19 Oct 2012, 13:53

Hej folkens!
Vi er 3 gutter fra København med en seriøs drive og passion om at få lavet et ambitiøst og anderledes strategisk rollespil. Vi er stadig i den tidlige udviklingsfase; men har fået konceptualiseret idéer til art style, mechanics, storytelling, osv. Ligenu har vi brug for en 2D animator til at blive en fast del af holdet; vi skal have eksperimenteret med forskellige stilarter, så vi i første omgang kan få lavet en fed smagsprøve til ansøgninger.

Vi er som sagt 3 på holdet; art director Alexander og lead programmer Simon er begge erfarne når det kommer spiludvikling, og var begge henholdsvis art director og lead programmer på DADIU spillet 'A Mother's Inferno', der bl.a. blev showcased på E3's IndieCade. Jeg har selv kortvarigt studeret game design på ITU, men er primært uddannet filminstruktør, manuskriptforfatter og musiker. Så forvent et kreativt, anderledes men også lidt psykedelisk koncept...

Jobbet er indtil videre ulønnet, så det skal mere ses som et fedt fritidsprojekt indtil vi får nogle støttepenge; du får til gengæld rigtig meget at sige. Vi har et meget åbent arbejdsforhold hvor alles idéer vægtes i lige høj grad.

Skriv til mig her på siden, hvis du er interesseret i at være med på holdet og høre mere, så skriver vi til dig!

Mvh.
Ogi
Last edited by KingMajkl on 03 Nov 2012, 21:05, edited 2 times in total.

User avatar
BubbleWrapBoy
Level 8 - Summoner
Posts: 81
Joined: 26 Nov 2010, 12:44

Re: Animator søges til Ambitiøst Rollespilsprojekt (Ulønnet)

Unread post by BubbleWrapBoy » 20 Oct 2012, 01:18

Noget siger mig det er en 2D animator i mangler?

KingMajkl
Level 0 - Null
Posts: 2
Joined: 17 Oct 2012, 18:45

Re: 2D Animator søges til Ambitiøst Rollespilsprojekt (Ulønn

Unread post by KingMajkl » 21 Oct 2012, 05:00

Jo, det fik jeg ikke lige nævnt. I princippet ville vi måske godt kunne benytte en lidt "kreativ" pipeline, og derved bruge en 3D animator... men siden det er et 2D spil ville det være fedest/nemmest med en 2D animator :)

Post Reply