Encumbrance - a MOBA game
-
- Level 0 - Null
- Posts: 4
- Joined: 28 Dec 2013, 22:28
Encumbrance - a MOBA game
Post slettet..
Tak for henvendelserne.
Mads Schuldt, København
Tak for henvendelserne.
Mads Schuldt, København
Last edited by Vorgmechen on 18 Oct 2014, 14:58, edited 2 times in total.
-
- Level 11 - Dark arts intermediate
- Posts: 119
- Joined: 25 Aug 2013, 11:39
- Location: Denmark, Copenhagen
Re: Encumbrance - a MOBA game
Jamen så er scenen jo ligesom sat
Held og lykke med det spændende projekt, hvad det så end må være - glæder mig til at høre og se mere til jeres innovative ideer.
Held og lykke med det spændende projekt, hvad det så end må være - glæder mig til at høre og se mere til jeres innovative ideer.
Re: Encumbrance - a MOBA game
Yeah, good luck.
Spiludvikling og undervisning i Unity3D
http://www.code.dk
Danmarksmesterskabet i spiludvikling.
http://www.dmspil.dk
http://www.code.dk
Danmarksmesterskabet i spiludvikling.
http://www.dmspil.dk
Re: Encumbrance - a MOBA game
Hans von Knut Skovfoged - Creative Dir.
PortaPlay - Interactive Entertainment and Learning
PortaPlay - Interactive Entertainment and Learning
-
- Level 3 - Infant
- Posts: 36
- Joined: 03 Sep 2013, 12:51
- Location: Denmark
- Contact:
Re: Encumbrance - a MOBA game
Burde den her post ikke ligge under jobs?
Anyways, lidt som Hans hinter til så vær ikke bange for at fortælle om din ide.
Og selvom det lyder interessant, så kigger jeg personligt væk fra det her tilbud pga du får det meget til at lyde som et diktatur en god spil designer leder selvfølgelig designet, men husker at bruge en masse tid på at lytte til de andre i teamet. Hvis alle elsker spillet bliver det langt bedre end hvis det kun er designeren.
og en sidste ting du ikke rigtig får nævnt er hvor mange timer der forventes og om det er betalt eller uvetalt.s de fleste hyre folk de kender, og de flrreste vil arbejde gratis for folk de ikke kender med mindre der er en virkelig kick ASS ide:)
men held og lykke herfra
Anyways, lidt som Hans hinter til så vær ikke bange for at fortælle om din ide.
Og selvom det lyder interessant, så kigger jeg personligt væk fra det her tilbud pga du får det meget til at lyde som et diktatur en god spil designer leder selvfølgelig designet, men husker at bruge en masse tid på at lytte til de andre i teamet. Hvis alle elsker spillet bliver det langt bedre end hvis det kun er designeren.
og en sidste ting du ikke rigtig får nævnt er hvor mange timer der forventes og om det er betalt eller uvetalt.s de fleste hyre folk de kender, og de flrreste vil arbejde gratis for folk de ikke kender med mindre der er en virkelig kick ASS ide:)
men held og lykke herfra
Freelance game developer for hire:
http://dannylanghoffnielsen.blogspot.dk/
dk.linkedin.com/in/dannyln/
http://dannylanghoffnielsen.blogspot.dk/
dk.linkedin.com/in/dannyln/
-
- Level 9 - Conjurer
- Posts: 96
- Joined: 19 Mar 2013, 16:31
Re: Encumbrance - a MOBA game
Hvad kan du tilbyde folk for at de sveder og kæmper med din spil ide?
Nu har jeg haft folk til både at arbejde sammen med mig, gratis på et projekt, og hyret folk.
Min erfaring siger mig at man i det mindste skal vise noget for at få folk med. Concept art? En log line? et eller andet.
Alle har jo gang i deres eget lille projekt, så der skal noget til før man vil lægge det fra sig og så dedikere sin fritid til noget andet.
Nu har jeg haft folk til både at arbejde sammen med mig, gratis på et projekt, og hyret folk.
Min erfaring siger mig at man i det mindste skal vise noget for at få folk med. Concept art? En log line? et eller andet.
Alle har jo gang i deres eget lille projekt, så der skal noget til før man vil lægge det fra sig og så dedikere sin fritid til noget andet.
Dennis Jensen - Freelance technical animator
Game animation production as a subscription
Game animation production as a subscription
-
- Level 0 - Null
- Posts: 4
- Joined: 28 Dec 2013, 22:28
Re: Encumbrance - a MOBA game
Tak for alle svarene, ville lige se om der var aktivitet herinde, Hvordan sletter man sin post?
Anyone?
M
Anyone?
M
Re: Encumbrance - a MOBA game
Det ved jeg ikke, om man kan.
Du kan i hvert fald trykke edit og fjerne dine personlige oplysninger, hvis du ikke har lyst til at have dem liggende.
Jeg håber ikke, at du er blevet skræmt helt væk, folk er normalt ret venlige herinde .
Du kan i hvert fald trykke edit og fjerne dine personlige oplysninger, hvis du ikke har lyst til at have dem liggende.
Jeg håber ikke, at du er blevet skræmt helt væk, folk er normalt ret venlige herinde .
Re: Encumbrance - a MOBA game
Det var de da også her, lige bortset fra de første to kommentarer, som måske havde en antydning af slet skjult sarkasme
Anyways, der er både "Professionelle" og studerende der bruger dette forum, så det er ikke umuligt at få gang i nogle kontakter herinde.
Men check som sagt lige linket ud og ret posten lidt til ift til det.
-eller endnu bedre, kom til Nordic Game jam i år:
http://nordicgamejam.org/
-og få gang i et samarbejde med nogle, der så måske vil "lege videre" bagefter.
Anyways, der er både "Professionelle" og studerende der bruger dette forum, så det er ikke umuligt at få gang i nogle kontakter herinde.
Men check som sagt lige linket ud og ret posten lidt til ift til det.
-eller endnu bedre, kom til Nordic Game jam i år:
http://nordicgamejam.org/
-og få gang i et samarbejde med nogle, der så måske vil "lege videre" bagefter.
Hans von Knut Skovfoged - Creative Dir.
PortaPlay - Interactive Entertainment and Learning
PortaPlay - Interactive Entertainment and Learning
-
- Level 8 - Summoner
- Posts: 81
- Joined: 26 Nov 2010, 12:44
Re: Encumbrance - a MOBA game
Man kunne jo skrive en PM til Jonaz og spørge om han ville slette den.
-
- Level 11 - Dark arts intermediate
- Posts: 119
- Joined: 25 Aug 2013, 11:39
- Location: Denmark, Copenhagen
Re: Encumbrance - a MOBA game
Er ked af hvis jeg har skræmt nogen væk - det har på ingen måde været min hensigt.
Men tror også det vil hjælpe lidt at uddybe lidt mere, selvom det ingen garanti er for at få henvendelser.
Min egen erfaring er at man ikke kan forvente dette, men jeg vil dog sige at den sparring jeg har fået faktisk har været rigtig god og har været med til flytte mine egne ideer. Her tænker jeg specielt på den feedback jeg har fået omkring kampsystem i Mafioso. Dette har faktisk ændret på mit eget oprindelige oplæg.
Derudover fik jeg en god tilbagemelding i går omkring "Area marking", med forslag og link til løsningsmuligheder.
Så mit råd må være - opgiv ikke selvom der måske mødes lidt modstand. Tror det er vigtigt inden for denne branche
Nordicgamejam tror jeg helt bestemt også kunne være en god ide.
Afslutningsvis vil jeg lige endnu engang ønske Jer held og lykke med projektet - og glæder mig som sagt meget til at se hvad I kommer op med.
Men tror også det vil hjælpe lidt at uddybe lidt mere, selvom det ingen garanti er for at få henvendelser.
Min egen erfaring er at man ikke kan forvente dette, men jeg vil dog sige at den sparring jeg har fået faktisk har været rigtig god og har været med til flytte mine egne ideer. Her tænker jeg specielt på den feedback jeg har fået omkring kampsystem i Mafioso. Dette har faktisk ændret på mit eget oprindelige oplæg.
Derudover fik jeg en god tilbagemelding i går omkring "Area marking", med forslag og link til løsningsmuligheder.
Så mit råd må være - opgiv ikke selvom der måske mødes lidt modstand. Tror det er vigtigt inden for denne branche
Nordicgamejam tror jeg helt bestemt også kunne være en god ide.
Afslutningsvis vil jeg lige endnu engang ønske Jer held og lykke med projektet - og glæder mig som sagt meget til at se hvad I kommer op med.