.. eller TRY/TRY?Måske skulle jeg skifte titlen til Fail/Fail?
Mit spil TryFail er prisnomineret på australsk spilfestival
-
- Level 31 - Hitler with miniguns
Re: Mit spil TryFail er prisnomineret på australsk spilfestival
Jeppe Kilberg Møller,
on Twitter
on Twitter
-
- Level 25 - John Carmack
Best SPAM ever! :lol:ophold sikker.!
Uddannelseschef, HTX Ringsted
Hey Anders, er din side nede?
Faldt lige over tråden og kunne godt tænke mig at prøve et lokalt produceret "kunstner-bøzz-spil"
Faldt lige over tråden og kunne godt tænke mig at prøve et lokalt produceret "kunstner-bøzz-spil"
Hans von Knut Skovfoged - Creative Dir.
PortaPlay - Interactive Entertainment and Learning
-
- Level 19 - Wario
Den skulle meget gerne være oppe igen; jeg skulle lige have installeret Google Analytics.
A.
A.
Spanks!
Hans von Knut Skovfoged - Creative Dir.
-
- Level 19 - Wario
Lige en hurtig uodate;
Jeg har lavet en sidste version af spillet på baggrund af jeres feedback herinde. Den hedder TryfailSXSW.
I den tidligere version af spillet skete der ikke noget, med mindre man gjorde noget. Som Pelding ganske korrekt påpegede er det ikke korrekt; ikke at vælge er også et valg - med konsekvenser. De konsekvenser er nu taget med.
Sætning "Do you understand now" er fjernet. Intentionen med den var at den skulle opfordre til refleksion, men jeg synes den virkede arrogant (og som Zidora påpegede indikerede den at der findes en "korrekt" fortolkning).
Spillet er blevet sendt til Austin SXSW. I kan læse mere på Great Dane Games og downloade spillet.
Tusind tak for feedback
Kh.,
A.
Jeg har lavet en sidste version af spillet på baggrund af jeres feedback herinde. Den hedder TryfailSXSW.
I den tidligere version af spillet skete der ikke noget, med mindre man gjorde noget. Som Pelding ganske korrekt påpegede er det ikke korrekt; ikke at vælge er også et valg - med konsekvenser. De konsekvenser er nu taget med.
Sætning "Do you understand now" er fjernet. Intentionen med den var at den skulle opfordre til refleksion, men jeg synes den virkede arrogant (og som Zidora påpegede indikerede den at der findes en "korrekt" fortolkning).
Spillet er blevet sendt til Austin SXSW. I kan læse mere på Great Dane Games og downloade spillet.
Tusind tak for feedback
Kh.,
A.