Hej folkens.
Skulle der tilfaeldigvis vaere nogle af jer der har ok forstand paa hvordan man bedste benytter mental ray til at vertex lighte en bane? PT multiplier jeg lighting med occlusion og det giver et ok resultat, men maaske kunne det blive endnu bedre?
(De fleste i mit firma bruger Turtle og ved ikke en dart om mental ray..slackers! haha)
Paa forhaand tak,
Peter
Maya/Mental Ray og vertex lighting
-
- Level 22 - Imp
- Posts: 223
- Joined: 07 Apr 2008, 18:53
Re: Maya/Mental Ray og vertex lighting
hva sat*n... er du nu begyndt med sådan noget artsy fartsy noget som "metal" ray?
-
- Level 22 - Imp
- Posts: 223
- Joined: 07 Apr 2008, 18:53
Re: Maya/Mental Ray og vertex lighting
Bare til at lighte mine blockouts saa de ser lidt bedre ud hehe
-
- Level 10 - Dark arts student
- Posts: 104
- Joined: 09 Mar 2008, 14:50
- Location: Aarhus, Denmark
Re: Maya/Mental Ray og vertex lighting
<Tom tænker: "nu bliver det godt!">Tabu wrote:hva sat*n... er du nu begyndt med sådan noget artsy fartsy noget som "metal" ray?
Thorbjørn, det giver jo et væsentligt bedre spil, hvis man lader designerne få indflydelse på grafikken, i modsætning til at lade grafikere pille ved designet - det ved du jo godt, ikke? :P
- Tom
-
- Level 22 - Imp
- Posts: 223
- Joined: 07 Apr 2008, 18:53
Re: Maya/Mental Ray og vertex lighting
Thorbjoern saa skal du sgu se naar vi gaar amok med scripts/animationer...saa bliver det rigtig fancy!
Re: Maya/Mental Ray og vertex lighting
Hehe.. i ved jo ingenting om grafik... vi ved trods alt noget om design :P Om det er gamedesign eller visuel design.. potato, potato! hehe
-
- Level 22 - Imp
- Posts: 223
- Joined: 07 Apr 2008, 18:53
Re: Maya/Mental Ray og vertex lighting
Vi ved hvad der er grimt...som eksempelvis de fleste textures i Modern Warfare 2...
Elsker deres skybox paa Oilrig-banen, hvor pixels er ca. 0,5 cm X 0,5 cm....det er saa fint!
Elsker deres skybox paa Oilrig-banen, hvor pixels er ca. 0,5 cm X 0,5 cm....det er saa fint!